مقصد بعدی زیدان معلوم شد

به گزارش آناسی، زیدان الدین زیدان میخواهد سال 2022 راهنمایی تیم ملی فرانسه را به عهده گیرد.

مقصد بعدی زیدان معلوم شد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، دومین دوه حضور زیدان در رئال مادرید مانند دوره اول پیروز نبود و او در تابستان سال جاری استعفا داده و از این باشگاه جدا شد. زیدان الدین زیدان در سرانجام فصل گذشته رئال مادرید را بعد از کسب یک اسم قهرمانی لالیگا در دومین حضور در این باشگاه ترک کرد و حالا هر از چندگاهی شایعاتی در خصوص آینده او منتشر می گردد. به نظر این سرمربی پیروز و فرانسوی پیشنهاداتی از سراسر دنیا دریافت نموده و مورد توجه تیم های بسیاری قرار گرفته است.

اما نشریه فرانسوی له فیگارو اما مدعی شد زیزو فعلا قصد ندارد در رده باشگاهی مشغول به کار گردد و حداقل تا یک سال دیگر راهنمایی هیچ تیمی را به عهده نخواهد گرفت. طبق ادعای این نشریه، زین الدین زیدان مایل است تا بعد از جام دنیای سال آینده در قطر منتظر بماند و بعد از آن روی نیمکت تیم ملی فرانسه حضور یابد.

به نظر می رسد ماموریت دیدیه دشان بعد از جام دنیای 2022 در تیم ملی فرانسه سرانجام خواهد یافت و فدراسیون فوتبال این کشور هم تمایلی به تمدید قرارداد او نشان نداده است. از طرفی نتایج فوق العاده زیدان در رئال مادرید به خصوص در رقابت های حذفی باعث شده اهالی فوتبال در فرانسه همگی در انتظاز حضور این سرمربی روی نیمکت تیم ملی باشند.

تیم متمول پاری سن ژرمن هم علاقمند به همکاری با زیدان است، اما این سرمربی فرانسوی هدف آیینده خود را معین نموده و احتمالا در اواخر سال 2022 با فدراسیون فوتبال فرانسه برای راهنمایی این تیم به توافق خواهد رسید. این در حالیست که بعضی تصور می نمایند دوران درخشش دشان در فرانسه همین حالا هم تمام شده و بهتر است زیدان راهنمایی این نسل طلایی را بر عهده بگیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 شهریور 1400 بروزرسانی: 19 شهریور 1400 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 1901

به "مقصد بعدی زیدان معلوم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقصد بعدی زیدان معلوم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید