پاتک بنزما به فرانسه: فقط 5 نفر دوستش هستند!

به گزارش آناسی، جام جهانی قطر برای کریم بنزما با پایانی تلخ همراه بود. کریم که برای درخشش در این تورنمنت آماده می شد در آستانه آغاز مسابقات مصدوم شد و کادر فنی خروس ها چاره ای جز کنار گذاشتن او از برنامه هایش نداشت.

پاتک بنزما به فرانسه: فقط 5 نفر دوستش هستند!

با اینکه بنزما مصدوم بود و نمی توانست به میدان برود، ولی دیدیه دشان نامش را از لیست بیست و شش نفره فرانسه خط نزد و به همین دلیل در طول رقابت ها شایعاتی درباره بازگشت احتمالی او به تیم فرانسه وجود داشت. اما گزارش ها حاکی است در درون تیم ملی چند بازیکن با بازگشت بنزما مخالف بوده اند و در نهایت بنزما تصمیم گرفت در انتها جام جهانی رسما خداحافظی اش از تیم ملی فرانسه را اعلام کند تا تعیین گردد از آنچه در دوران برگزاری جام جهانی گذشته ناراحت است.

رسانه های فرانسوی مدعی هستند علاوه بر تنشی که از شروع جام جهانی بین دیدیه دشان و بنزما وجود داشته وقتی احتمال بازگشت او به قطر مطرح می گردد هوگو لوریس و آنتوان گریزمان با این برنامه مخالفت نموده و خواستار عدم حضور بنزما در تیم می شوند. بنزما آن روز ها اصلا در قطر حضور نداشت و برای بهبود مصدومیتش به کمپ رئال مادرید پیوسته بود.

امروز، اما اتفاقی مورد توجه نهاده شد که به نوعی نشان می دهد بنزما همچنان از آنچه در قطر اتفاق افتاده ناراحت است. کریم در شبکه های اجتماعی همه بازیکنان تیم ملی فرانسه به جز 5 نفر را از لیست دنبال شده های خود حذف کرد. این پنج نفر که کریم آن ها را استثنا نموده و همچنان دنبال شان می نماید رافائل واران، ادواردو کاماوینگا، اورلین شوامنی، مارکوس تورام و کیلیان امباپه هستند.

نکته جالب اینجا است که اکثریت این پنج نفر که بنزما این پیغام را ارسال نموده که همچنان دوست شان است بازیکن سابق یا فعلی رئال مادرید هستند؛ یا ستاره هایی که انتظار می رود در آینده به رئال ملحق شوند. در اینکه کیلیان امباپه از مدت ها پیش آرزوی بزرگ فلورنتینو پرز بوده هیچ شکی وجود ندارد و با اینکه ماندگار شدن او در پی اس جی تابستان گذشته رئالی ها را عصبانی نموده است، اما همچنان عده زیادی آینده این ستاره فرانسوی را در رئال می بینند.

منبع : ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 10 دی 1401 بروزرسانی: 10 دی 1401 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 2295

به "پاتک بنزما به فرانسه: فقط 5 نفر دوستش هستند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاتک بنزما به فرانسه: فقط 5 نفر دوستش هستند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید