نمایشگاه سراسری صنایع دستی در شیراز برگزار می گردد

به گزارش آناسی، خبرنگاران/فارس مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس از برگزاری نمایشگاه سراسری صنایع دستی و هنرهای سنتی در شیراز اطلاع داد.

نمایشگاه سراسری صنایع دستی در شیراز برگزار می گردد

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

مصیب امیری سه شنبه 12 آذر به خبرنگاران گفت: دوازدهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی و هنرهای سنتی از روز 26 آذر در محل دائمی نمایشگاه های فارس در شیراز برگزار می گردد.

امیری با اشاره به اعلام آمادگی 18 استان برای شرکت در این نمایشگاه اطلاع داد و گفت: تاکنون 40 غرفه از این نمایشگاه در اختیار صنعتگران و هنرمندانی از استان های مختلف قرار گرفته است.

مدیرکل میراث فرهنگی استان فارس همچنین به حضور 63 صنعتگر و هنرمند صنایع دستی فارس در این رویداد اشاره و اضافه نمود: این تعداد از هنرمندان در قالب 72 غرفه در این نمایشگاه شرکت خواهند کرد.

امیری همچنین گفت: با توجه به اینکه گام های نهایی برای ثبت شیراز به عنوان شهر جهانی صنایع دستی در حال برداشته شدن است، گفت: برپایی این نمایشگاه و به نمایش در آمدن بخشی از ظرفیت های صنایع دستی و هنرهای سنتی شهر شیراز یک ضرورت محسوب می گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی استان فارس اعلام کرد که به شرکت کنندگان تاکید شده است که آثار و تولیدات با کیفیت خود را برای معرفی و عرضه در این نمایشگاه به نمایش درآورند.

امیری اضافه نمود: دوازدهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی و هنرهای سنتی فارس، طی روزهای 26 آبان لغایت 29 آبان در شیراز برپا می گردد و بین ساعت 16 تا 21 پذیرای علاقه مندان است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 672

به "نمایشگاه سراسری صنایع دستی در شیراز برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه سراسری صنایع دستی در شیراز برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید