واقعاً، جدی جدی! به چاپ بیست وهشتم رسید

به گزارش آناسی، به گزارش خبرنگاران (ایبنا)، ترجمه این کتاب را که مناسب مخاطبان بالای 7 سال (نوخوان) است پرناز نیری بر عهده داشته است.

واقعاً، جدی جدی! به چاپ بیست وهشتم رسید

داستان کتاب واقعاً، جدی جدی! درباره بابابزرگی است که همواره برای نوه اش شارلی، قصه های شاد و بامزه می گفت و سرگرمش می کرد؛ اما حالا یک مرض وحشتناک آمده سراغش و هیچ کدام از قصه هایش را یادش نمی آید. دیگر حتی لبخند هم نمی زند.

شارلی فکر می نماید حالا نوبت اوست که حتی برای یک لحظه هم شده، بابابزرگش را شاد کند و لبخند روی لب هایش بیاورد. یعنی می تواند؟

کتاب واقعا جدی جدی! سال 1401 برگزیده ششمین جشنواره دانایی توانایی شد. کتاب های منتخب هر دوره از جشنواره دانایی توانایی در انتها مهر هر سال به مدارس معرفی می شوند. در مرحله بعدی با انتخاب و سفارش مدارس، کتاب ها در اختیار دانش آموزان قرار می گیرند تا در مراحل مختلف این جشنواره شرکت نمایند.

کتاب واقعاً، جدی جدی! با رعایت قوانین بین المللی نشر (حق امتیاز) از ناشر کانادایی BAYARD CANADA LIVERS INC خریداری شده است.

این کتاب برای اولین بار در سال 1398 در 24 صفحه رنگی منتشر شد و اکنون شمارگان آن در بیست وهشتمین چاپ به 70 هزار نسخه رسیده است.

یادآوری می گردد این کتاب در قطع خشتی به بهای 35 هزار تومان در فروشگاه های کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان سراسر کشور و پایگاه فروش اینترنتی محصولات کانون به نشانی digikanoon.ir در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 19 خرداد 1402 بروزرسانی: 19 خرداد 1402 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 2365

به "واقعاً، جدی جدی! به چاپ بیست وهشتم رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واقعاً، جدی جدی! به چاپ بیست وهشتم رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید