وزارت نیرو بر تامین آب شرب و کشاورزی اهتمام ویژه دارد

به گزارش آناسی، معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران از عزم پایدار و اهتمام وزارت نیرو بر تامین آب شرب و کشاورزی خبر داد و گفت: تامین آب شرب سالم و آب کشاورزی مناسب برای کشاورزان از اهداف اصلی این وزارتخانه است.

وزارت نیرو بر تامین آب شرب و کشاورزی اهتمام ویژه دارد

محمد جوانبخت به همراه مدیرعامل و معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی ضمن بازدید از محور مطالعاتی سد الند با حضور در میان کشاورزان و بهره برداران روستاهای قریس و قشلاق اضافه کرد: بزودی شاهد اتمام فاز مطالعاتی این سد خواهیم بود و پس از جمع بندی اطلاعات و تامین بودجه وارد فاز عملیاتی خواهد شد.

معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا ضمن بازدید از سد آغ چای نسبت به تامین اعتبار و اتمام شبکه آبیاری و زهکشی این سد تا انتها سال مالی جاری قول مساعد داد.

مجید رستگاری مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی نیز گفت: با تامین اعتبار در سال جاری برای اتمام 12 درصد به جای مانده از پایاب شبکه آغ چای به عنوان پروژه های اولویت دار وزارت نیرو طی مراحل قانونی پیمان سپاری سریعا وارد فاز عملیاتی شده و تا انتها سال مالی 1401 مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

بازدید از تاسیسات تغذیه مصنوعی و کانال انتقال آب کهریز از دیگر برنامه های سفر معاون وزیر نیرو به شمال استان آذربایجان غربی بود.

خبرنگاران آذربایجان غربی ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 مهر 1401 بروزرسانی: 20 مهر 1401 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 2261

به "وزارت نیرو بر تامین آب شرب و کشاورزی اهتمام ویژه دارد" امتیاز دهید

2 کاربر به "وزارت نیرو بر تامین آب شرب و کشاورزی اهتمام ویژه دارد" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزارت نیرو بر تامین آب شرب و کشاورزی اهتمام ویژه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید