پلیس اسپانیا از پهپاد برای تذکرهای کرونایی به شهروندان استفاده می نماید

به گزارش آناسی، این روزها که بسیاری از شرکت های ایالات متحده درگیر مبارزه با کرونا هستند، اسپانیا از روشی متفاوت تر برای مبارزه با کرونا استفاده نموده است. نیروی پلیس اسپانیا از پهپادهای مجهز به بلندگو در اماکن عمومی استفاده نموده است تا به شهروندان در خصوص لزوم قرنطینه خانگی هشدار دهد.

پلیس اسپانیا از پهپاد برای تذکرهای کرونایی به شهروندان استفاده می نماید

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، اسپانیا پس از مشاهده افزایش شدید موارد کرونا در روزهای اخیر ، شرایط اضطراری اعلام نموده و به شهروندان خود دستور داده است که به جز سفرهای ضروری، در خانه بمانند.

طبق آمار سازمان بهداشت جهانی ، اسپانیا تا تاریخ 15 مارس بیش از 7،700 مورد ابتلا به کرونا و 288 مرگ را ثبت نموده است. پیش از اسپانیا، چین از پهپاد و سایر فناوریهای پیشرفته برای اهداف مشابه استفاده نموده است. یک فیلم منتشر شده در روز یکشنبه توسط بی بی سی نشان می دهد خیابان های کاملاً متروک مادرید توسط پهپادها اداره می شوند. البته پهپادها توسط نیروهای انسانی کنترل می شوند که به وسیله بلندگو هشدارهایی را به وسیله آنها انتقال می دهند.

از همه 40 میلیون جمعیت این کشور خواسته شده است که جدا از سفرهای لازم در خانه بمانند . این همان سیاستی است که قبلاً توسط ایتالیا نیز اجرا شده بود. اما تاکتیک های اسپانیا شباهت زیادی به تاکتیک های نظارتی گزارش شده توسط چین دارد ، که از پهپادها، ربات ها و نرم افزارهای تشخیص چهره برای کاهش شیوع این بیماری استفاده می کرد.

منبع: انتخاب
انتشار: 15 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 968

به "پلیس اسپانیا از پهپاد برای تذکرهای کرونایی به شهروندان استفاده می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلیس اسپانیا از پهپاد برای تذکرهای کرونایی به شهروندان استفاده می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید