کلینیک های دانشگاه سالانه بیش از 100 میلیارد تومان به اقتصاد خانوارها یاری می نمایند

به گزارش آناسی، خبرنگاران/کرمانشاه رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: کلینیک های دانشگاه ماهانه هشت میلیارد و 700 میلیون تومان و سالانه 104 میلیارد تومان به افتصاد خانوارهای استان یاری می نمایند.

کلینیک های دانشگاه سالانه بیش از 100 میلیارد تومان به اقتصاد خانوارها یاری می نمایند

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین اشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

دکتر محمودرضا مرادی اظهار کرد: در این کلینیک ها که با هدف ارائه خدمات با تعرفه دولتی و بهره از اساتید عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی و پزشکان شهرستانها فعالیت می نمایند، پزشکان متخصص و فوق تخصص در رشته های مختلف پزشکی بیماران را ویزیت نموده و خدمات پاراکلینیکی گوناگون از جمله آندوسکوپی، کولونوسکوپی، سونوگرافی، ماموگرافی، رادیولوژی، فیزیوتراپی، نوار مغز، عصب وعضله و .....به مراجعان ارائه می نمایند.

مرادی گفت: حدود 460 متخصص و فوق تخصص ماهانه بیش از 207 هزار ویزیت را برای مراجعه نمایندگان در این کلینیک ها انجام می دهند و با تاخیر زیاد حق زحمت خود را دریافت می نمایند که این خدمات آنان شایسته تقدیر است.

مرادی با مقایسه ارائه خدمات در بخش دولتی و خصوصی گفت: مبالغ پرداخت شده بابت ویزیت پزشکان متخصص و فوق تخصص در بخش دولتی یک هشتم بخش خصوصی است که باتوجه به انجام میانگین 207 هزار مورد ویزیت ماهانه، این کلینیک ها فقط از محل ویزیت بیش از 73 میلیارد ریال در ماه به اقتصاد خانواده های کرمانشاهی و مراجعه نمایندگان از سایر استانهای اطراف یاری نموده اند .

این استاد دانشگاه با اعلام اینکه خدمات تشخیصی و درمانی نیز در کلینیک های دانشگاه علوم پزشکی در مقایسه با بخش خصوصی ماهانه حدود 13 میلیارد ریال به اقتصاد خانواده ها یاری نموده، اضافه نمود: در مجموع کلینیک های دانشگاهی در استان سالانه رقمی بیش از هزار میلیارد ریال به اقتصاد هم استانی ها یاری نموده اند.

مرادی گفت: پزشکان از این تعداد افراد مراجعه نماینده به کلینیک ها، بیمارانی را که احتیاج به بستری داشته باشند در بیمارستان های دولتی وابسته به وزارت بهداشت بستری و مداوا می نمایند و با توجه به تعرفه های کم خدمات در این بیمارستانها، این کار از نظر پرداختی از جیب مردم و یاری به اقتصاد خانواده ها نقش بسیار حایز اهمیتی را دارد و علاوه بر آن یاری موثری هم به آموزش پزشکی می نماید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 703

به "کلینیک های دانشگاه سالانه بیش از 100 میلیارد تومان به اقتصاد خانوارها یاری می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلینیک های دانشگاه سالانه بیش از 100 میلیارد تومان به اقتصاد خانوارها یاری می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید