کوادرادو: کونته برای برگرداندن من به چلسی تلاشی نکرده است

به گزارش آناسی، هافبک کلمبیایی تیم فوتبال یوونتوس این شایعه که سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا بای وی تماس داشته است را تکذیب کرد.

کوادرادو: کونته برای برگرداندن من به چلسی تلاشی نکرده است

به گزارش خبرنگاران، خوان کوادرادو که این روزها مشغول آماده کردن خودش برای سفر به آلمان و رویارویی با بایرن مونیخ است، تأکید کرد که آنتونیو کونته با او هیچ تماسی جهت برگرداندنش به چلسی نداشته است.

با محتمل تر شدن سرمربیگری کونته در چلسی از ابتدای تابستان سال 2016، اکنون شایعه جدیدی به گوش می رسد مبنی بر اینکه سرمربی حال حاضر تیم ملی ایتالیا میخواهد خوان کوادرادو را با خودش به استمفوردبریج ببرد. او اما تأکید کرد که کونته با وی هیچ تماسی نداشته است.

کوادرادو که تابستان سال جاری از فیورنتینا به یوونتوس پیوست، به طور قرضی برای بانوی پیر بازی می نماید و بازیکن تیم فوتبال چلسی محسوب می گردد. او در پاسخ به این سؤال که آیا کونته از او خواسته است در خاتمه فصل جاری به تیم اصلی اش بازگردد به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: خیر. من از سمت او هیچ پیامی دریافت نکرده ام، اما باید بگویم که اینجا در یوونتوس از وضعیتم راضی هستم و می خواهم با این تیم جام ببرم. ما هنوز در سه تورنمنت شانس کسب جام داریم و باید دید که در خاتمه فصل چه اتفاقی رخ می دهد. یوونتوس به نظر من مانند یک خانواده بزرگ است و اتحاد اعضایش نقطه قوت این تیم محسوب می گردد.

کوادرادو در ادامه اشاره ای هم به بازی تیمش برابر ساسولو داشت و گفت: با تیمی فوق العاده روبه رو بودیم، اما مهمترین چیز این است که سه امتیاز را گرفتیم و حالا هدف مان این است که حاشیه امنیت مان را در صدر جدول افزایش دهیم. در خاتمه بازی به دردسر افتادیم و دلیلش هم قدرت دریافت ساسولو در حملاتش بود، اما ما مثل همواره نشان داده ایم که چه خط دفاعی قدرتمندی داریم. در بازی های بعدی باید در تمام 90 دقیقه تمرکزمان را حفظ کنیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 737

به "کوادرادو: کونته برای برگرداندن من به چلسی تلاشی نکرده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوادرادو: کونته برای برگرداندن من به چلسی تلاشی نکرده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید