خبرنگاران کارگاه فراوری محتوای الکترونیکی فنی وحرفه ای چهارمحال و بختیاری افتتاح شد

به گزارش آناسی، شهرکرد- خبرنگاران- کارگاه فراوری محتوای الکترونیکی فنی وحرفه ای چهارمحال و بختیاری روز دوشنبه با هدف آموزش از راه دور و متناسب با نیازهای روز به ویژه در شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا در شهرکرد راه اندازی شد.

خبرنگاران کارگاه فراوری محتوای الکترونیکی فنی وحرفه ای چهارمحال و بختیاری افتتاح شد

مدیرکل فنی وحرفه ای چهارمحال و بختیاری در حاشیه این آیین در نشست با نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش آموزش های مهارتی در راستای رونق اشتغال و برطرف بیکاری در استان گفت: آموزش های مهارتی در استان متناسب با اسناد بالادستی نظیر سند آمایش سرزمین و سند چشم انداز توسعه استان تدوین شده است.

فرانک کبیری، یاری به تکمیل زنجیره فراوری در استان را از مهمترین اهداف این نهاد برشمرد و گفت: با مذاکراتی که با اتاق بازرگانی و واحدهای فراوریی استان داشته ایم کوشش شده تا متناسب با احتیاج نیروی انسانی این واحدها، نیروی کارگر ماهر و در سطوح مهندسی آموزش دهیم.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین برنامه های این نهاد شکوفایی مهارت های صنعت جوش در شهر هفشجان است تا از این طریق بتوان این شهر را به یک برند ملی و بین المللی تبدیل کرد.

مدیرکل فنی وحرفه ای چهارمحال و بختیاری در ادامه با بیان اینکه 80 درصد مهارت آموزان استان، دانشجویان هستند، اضافه کرد: در کوشش برای توسعه مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی دانشجویان هستیم.

کبیری توضیح داد: ارتقای مهارت های آموزشی در زمینه بادام سامان، نمد شهرکرد، قفل سازی چالشتر و پرورش مار به منظور بهره گیری از زهر آن در فعالیت های پژوهشی نیز در دستورکار قرار گرفته است.

وی با اشاره به انعقاد هشت تفاهم نامه با نهادهای مختلف در راستای توسعه مهارت های آموزشی در استان، گفت: علاوه بر آن کوشش شده تا در کنار این فعالیت ها، درآمدزایی برای این نهاد را پیگیری کنیم.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 1248

به "خبرنگاران کارگاه فراوری محتوای الکترونیکی فنی وحرفه ای چهارمحال و بختیاری افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کارگاه فراوری محتوای الکترونیکی فنی وحرفه ای چهارمحال و بختیاری افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید