مشارکت بچه ها و نوجوانان در مدرسه سازی با طرح آجر به آجر

به گزارش آناسی، تهران (پانا) - معاون برنامه ریزی و توسعه مشارکت های مردمی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت مشارکت دانش آموزان در پویش به رنگ مدرسه بسیار چشمگیر است، به طوری که در بعضی روزها، تقریبا در هر 3 ثانیه یک نقاشی دریافت می گردد.

مشارکت بچه ها و نوجوانان در مدرسه سازی با طرح آجر به آجر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان، نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، فاطمه مهاجرانی با اشاره به اینکه پویش به رنگ مدرسه تا 13 آبان، روز دانش آموز ادامه دارد، اظهار کرد: بچه های عزیز می توانند نقاشی خود را با موضوع مدرسه دوست داشتنی من، روی کاغذ با مداد رنگی، گواش و آبرنگ کشیده و از پدر و مادرشان بخواهند که تصویر آن را به وسیله گوشی تلفن همراه به سامانه آجر به آجر به نشانی https://ajorbajor.ir ارسال نمایند.

وی اضافه کرد: تا یازدهم آبان ماه سال جاری، 250 هزار دانش آموز با ارسال نقاشی در این پویش مشارکت نموده اند، خوشحالیم که هر 3 ثانیه دست کم یک دانش آموز به حوزه فرهنگ و مدرسه سازی می اندیشد، حاصل اندیشه اش را روی کاغذ می آورد و با ترکیب طرح و رنگ آن برای ما ارسال می نماید.

معاون سازمان نوسازی مدارس کشور شرح داد: گروه سنی در نظر گرفته برای این پویش 6 تا 12 سال است، البته این بدان معنا نیست که بچه ها کمتر از 6 سال نمی توانند برای ما نقاشی ارسال نمایند. نقاشی بچه ها کمتر از 6 سال نیز تایید و آنالیز می گردد. البته تاکید بر این است که از یک سو به جهت اهمیت گروه سنی شش تا 12 سال در جهت فرهنگ سازی و از سوی دیگر چون امکان ترسیم نقاشی برای بچه های زیر 6 سال در این زمینه کمتر است، مخاطب اصلی پویش دانش آموزان باشند.

مهاجرانی اضافه کرد: نقاشی دریافتی دانش آموزان از بچه ها و نوجوانان به مراتب بیشتر بود که 250 هزار نقاشی تایید شده است.

به گفته وی، در بین استان ها، خوزستان، گیلان، زنجان و قم، مشارکت بسیار بالایی در این پویش داشته اند. 41 درصد نقاشی های تایید شده مربوط دانش آموزان استان خوزستان است که در بین استان های کشور رتبه نخست را دارد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 10 آذر 1400 بروزرسانی: 10 آذر 1400 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 1987

به "مشارکت بچه ها و نوجوانان در مدرسه سازی با طرح آجر به آجر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشارکت بچه ها و نوجوانان در مدرسه سازی با طرح آجر به آجر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید